جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

مشاهده خبر

راه اندازی دو سامانه جدید در مدیریت حج و زیارت استان گیلان

راه اندازی دو سامانه جدید در مدیریت حج و زیارت استان گیلان
حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان طی مصاحبه ای اعلام داشت: مردم شریف و متدین گیلان از روز یک شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه 1398 می توانند جهت ثبت درخواست واگذاری اولویت اسناد حج تمتع و همچنین جهت ثبت درخواست تهیه اسناد حج تمتع به سامانه...

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان طی مصاحبه ای اعلام داشت: مردم شریف و متدین گیلان از روز یک شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه 1398 می توانند جهت ثبت درخواست واگذاری اولویت اسناد حج تمتع و همچنین جهت ثبت درخواست تهیه اسناد حج تمتع به سامانه تشرف به آدرس tasharof.haj.ir مراجعه نمایند.
فعال تاکید کرد: دفاتر خدمات زیارتی فقط نقش تسهیل و انجام ضوابط قانونی صادره از سازمان را دارند و به طور حتم در این رابطه پای واسطه گران و سودجویان کوتاه می شود.
فعال در ادامه بیان نمود: سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس mizekhedmat.haj.ir نیز از همین تاریخ بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز می نماید. لذا مراجعین بدون نیاز حضور در مدیریت حج و زیارت استان می توانند با ثبت درخواست خود در سامانه فوق و دریافت کد رهگیری پیگیر درخواستهای ثبت شده خود باشند.
حسن فعال در پایان اظهار داشت: مردم عزیز می توانند از راهنمای چگونگی استفاده از سامانه که در هر کدام از سامانه ها بارگذاری شده است، استفاده نمایند.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه های میز خدمت الکترونیکی و واگذاری اولویت تشرف در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان محترم و خدمات الکترونیکی صورت گرفته است.

محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.