جمعه 10 فروردین 1403
EN

آرشیو اخبار

مشاهده خبر

اعمال محدودیتهای نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره تا آخر فروردین 99

 اعمال محدودیتهای نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره تا آخر فروردین 99
نظر به محدودیت­ها و شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات و ترددهای غیر ضرروی هموطنان، بدینوسیله در حوزه نقل و انتقال قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع و اولویت های عمره مفرده، مراتب به شرح ذیل اطلاع رسانی می‌گردد.

نظر به محدودیت­ها و شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات و ترددهای غیر ضرروی هموطنان، بدینوسیله در حوزه نقل و انتقال قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع و اولویت های عمره مفرده، مراتب به شرح ذیل اطلاع رسانی می‌گردد.

 

الف‏/ قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع

1-  از امروز (چهارشنبه 21 اسفند ماه) تا پایان فروردین 1399، رسیدگی و دریافت و انجام درخواست های نقل و انتقال قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع صرفاً به قبوض دارای اولویت تا تاریخ 15‏/2‏/1386 تعیین و محدود می گردد.

 

2-  برابر مفاد دستورالعمل ابلاغی انجام نقل و انتقال و اینک ضرورت رعایت مسائل بهداشتی وکاهش ترددها،  متعاملین می بایست بومی ، ساکن در استان و در سطح یک شهر‏/شهرستان باشند لذا براین اساس دفاتر زیارتی مراتب را با حساسیت بیشتر رعایت، دنبال و به انجام برسانند.

 

3-  درمدت تعیین شده مراجعه متعاملین به حج و زیارت استان ضرورتی نداشته و پس از انجام مراحل مربوطه و تأیید، صدور معرفی نامه ­های" دفاتر اسناد رسمی" و" بانک عامل" تحویل نماینده دفتر زیارتی خواهد گردید.

 

ب‏/اولویت های ثبت‌نامی عمره مفرده

نظر به شرایط ذکرشده و عدم برگزاری سفر عمره، رسیدگی و دریافت و انجام درخواستهای نقل و انتقال کارتهای ثبت‌نامی عمره  نیز تا پایان فروردین  1399 تعلیق و متوقف خواهد بود.

 

محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.