شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

آرشیو اخبار

مشاهده خبر

آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۸ در دهه اول بهمن

آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات ویژه نوروز ۹۸ در دهه اول بهمن
مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات نوروزی خبر داد و یادآور شد: متقاضیان برای زیارت عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۸ می توانند در دهه اول بهمن ماه کار ثبت نام را انجام دهند.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از آغاز نام نویسی دور جدید اعزام زائران گیلانی به عتبات عالیات کشور عراق خبر داد و گفت: متقاضیان از امروز، ۲۹ دی ماه می‌توانند برای ثبت نام جهت سفر به عتبات در بازه زمانی اول تا ۲۳ اسفندماه ۹۷ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای نام نویسی می توانند به سامانه «atabatorg.haj.ir» یا دفاتر زیارتی استان گیلان مراجعه کنند، گفت: در حال حاضر ۵۰ دفتر زیارتی در گیلان اقدام به ثبت نام می کنند. همچنین سه نمایندگی در شهرهای رودبار، ماسال و لشت نشا هم کار ثبت نام را انجام می دهند.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه به صورت زمینی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: کاروان های عتبات عالیات گیلان برای ثبت نام کلیه متقاضیان ظرفیت دارد.

فعال همچنین از آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات نوروزی خبر داد و یادآور شد: متقاضیان برای زیارت عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۸ می توانند در دهه اول بهمن ماه کار ثبت نام را از طریق سامانه «https://atabat.haj.ir» انجام دهند.

محمد گرانمایه امتیاز به خبر :